Kite berangan (:

Assalamualaikum ,


Hey awk , sehad ? Sejak kebelakangan ney aku asyek berangan lebih . K tdea keje . Err bialaa , korangg kesah ape ? Daa ney hobi aku -,- Haha . Aku berangan , aku ade gitar sendiri , bole maen sendiri . Then , aku jadi photographer , snap sane sini . K over ? Sorry :) Ney belog kite , so suke hati kite laa nak cakap ape , k muah siked . Tak meniru sesape pun , daa ney minat aku kan ? :) Harituh bodek parents suruh belikan gitar , ayah aku senyum jea xD Ibu aku cakap , nnti asyek bergaya jea . Aku ketawa laa . Yelaa aku anak ibu aku so ibu aku daa faham perangai aku acane . Suke snap snap :) Buad muke comel yg tak bape comel . K menyirap kan ? Sorry . Mcm korang takpernah buad muke comel jea kan ? :D K baek ngaku , nak kene sepak tak ngaku .
Buah hati aku , Awien , ceh buah hati , tahu gedik kan ? -.- Dea pandai jugak laa maen gitar . Basic jea . Mintak dea ajarkan , tapi nak jumpe pun susah , jumpe pun dekat sch jea . K saba , ade hikmah kod ney :)  Nak belaja dekat youtube , susah . Nak kene ade orang aja depan kite , baru masuk .Tapea laa wee , usaha tangga kejayaan kan kan kan ? Malam daa , time to sleep . Kbye (: