It's Complicated or Single ?

Assalamualaikum ,





Hey awk . Ape maksud tajuk atas tuhh ? Ktak tahu kan :) Kalau nak tahu , mehh aku citee . Dok dekad dekad siked , okay senyap takmao bising . Huh sedih laa nak cite . Kmule . Aku dengan Awien skrg daa tdea pape lagi daa kod . Err why ? Kiteorg takgado pun . Da takdea jodoh , nak buad acane kan . Malam tadi kiteorg clash , 11/11/11  :')

Tapi skrg kiteorg happy happy jea .Takdea nak masam masam muke . Tadi jumpe dekad sch , kiteorg bual bual lagi tawwww , berdua-dua lagi . Haha tapi bukan tempat sunyi , ramai member aku mase tuhh . Sekali kantoi dengan cikgu , ahhh bengang gileeee doe . Muke daa merah jea , lari masuk kelas a . Haha dasar pengecut xD Mase tuh daa habes rehat daa . So masuk kelas laa kan . Yg dea tak masuk masuk lagi . Cikgu daa masuk kelas , dea dengan member dea baru nak masuk kelas . Last last , cikge suruh deaowg duduk dekad luar kelas , takpayah belaja . Haha dengan muke takmalu , deaowg bawa kerusi duduk dekad luar . Semua lelaki kay , takdea nye perempuan . Perempuan baikk doeeeeeeee -,- Kbangge . 

K balik pade tajuk . Aku da cakap dengan dea ,. maybe kalau aku putus dengan dea , aku nak singlee daaaa . Taknak couple couple lagi daaa . Acehhhhh bole caye kea ney ? Haha kene tahan nafsu laa doeee . Tapi aku daa niat cenggituh . So tengok laa acane . Kite just bole merancang jea , Allah yg da tentukan segalanye ryte ? Bagi aku ney daa adil daa . Tdea nak saked kan hati sesape lagi kan . Kalau rapad rapad tuhh bole laaaaaa . K act aku masih perlukan kau dan masih sayangkan kau doe . Haha kwish you happy with your new life without me kay ; ) Kbyed .