School is Fun When It's Closed !

Assalamualaikum ,





Hey pakwe nak ushaa bole ? Makwe nak mintak number phone ? Muke aku bukan muke jual number phone org okayy . K ignore it . Pakwe makwe sehad ? Hope korang sehad . Bulan 1 kite start sch , now da bulan 11 . Cuti eh wee ? Laa ingat sch lagi . K act boringggggggg >,< Tapi kadang best jugak laaa , dapat hangout dgn family kan ? Kalau parents takbusy bole laa jalan . Ney kalau busy , kirimsalam sayang jea laa . Ade member kalau dapat hangout best jugak . Tapi takjanji nak hangout acane . 
Harituh time raye haji aku n family balik kampung . Shiuuuuhhhhhh , naek flight taw . Korang ade ? K padahal kampung aku dekat Benut jea wee -,- Mcm jauh sgt jea nak naek flight . Mentang mentang aku takperna naek flight . Haha . Okay time dekat kampung tuh makcik pakcik aku semua lepak dekat halaman rumah . Habit kiteowg , mcm mcm cite laa nnti nak diceritenye . Then bual bual kosong laa dgn makcik aku , dea kate nak ajak kiteowg jalan pergi sabah or sarawak . Best ohhhh , sumpah aku belom pernah jejak pulau besar tuhh >,< Kalau bole , nak sgt laa jejak dkt situ . Pergi kinabalu , daki gunung tuh sampai puncak then jerit satu dunia can listen me ? Ohhh ILOVEYOUALL ! Haha ngarok bhaii XD bole usha orang asli sekali kan wee ? Balek johor aku pakai daun pokok jea buad kaen and baju . Snap banyak banyak , upload dekat Facebook ney . Ape comment korang ? Hahaha elak kene block jea dgn korang kan ? 
Korang jejalan uh jgn lupekan aku , belikan laa aku ole-ole siked . Yg jauh tuh post jea , nak tahu alamat aku tanye jiran sebelah rumah korang kay ? Kngantok laa , nak tido .Knyte n bboi . Muah siked :*